Yritys

IT:n ja tietoliikenneyhteyksien toimiminen yrityksissä on yksi sujuvan liiketoiminnan peruspilareista. Jos koneet, laitteet ja yhteydet eivät toimi, kauppaa ei tule. Q-Net Oy:n tehtävänä on ottaa vastuu kokonaisuudesta ja olla asiakkaan tukena liiketoiminnan kehittämisessä sekä ongelmatilanteissa.

 

Q-Netin tärkeimpänä periaatteena on vastata asiakkaan todelliseen tarpeeseen. Turhia palveluita ja laitteita ei myydä. Kommunikointi hoidetaan siten, että myös alaa vähemmän tuntevat tietävät mistä on kysymys. Asiakkaalle kerrotaan vain olennaiset ja heitä kiinnostavat faktat ja säästetään molempien aikaa turhien kysymysten ja tiedon vatvomiselta. Puhutaan totta ja myönnetään jos asia on uusi. Selvitetään uusia asioita asiakkaan puolesta ja opitaan samalla itse.

 

Laitteiden ja palvelimien säännöllinen huolto ja päivitys ennaltaehkäisevät vikojen syntymistä; tämä on yksi tärkeimmistä perustehtävistämme. Ongelmien ratkaisu on keskiössä. Periaatteena on myös tuntea työkaverin asiakkaat; silloin kriittiset, asiakasta koskevat tiedot ovat turvallisesti talletettuina ja ne ovat nopeasti saatavilla. Ykkösprioriteettimme on paikallistaa ja eristää viat mahdollisimman nopeasti. Näin asiakkaat saadaan mahdollisimman nopeasti takaisin töidensä ääreen.

 

Q-Netin asiantuntijoiden tiedonjano ei ole sammunut. Siksi pidämme huolta myös tulevaisuudessa, että alan asiantuntijaa hakiessa asiakkaalle tulee ensimmäisenä mieleen yrityksemme nimi.